Modem telefonu bağlı gördüğünden telefonla direk web sitelerinin adresini değilde IP’si
http://173.194.65.94/ üzerinden girmeyi denedim ve girdim. Sorunun DNS’lerde olduğuna kanaat getirdim. Ve hemen telefona DNS tanımladım. Modemi kapatıp açtıktan sonra sorunsuz bir şekilde internete erişip uygulamaların updatelerini yaptım. (Uzun zamandan beri Wi-Fi ile bağlanmadığımdan updateler birikmişti haliyle :) )

Şimdi Android’e Statik DNS ve IP nasıl tanımlanır onu göstereceğim;

NOT: Farklı modemlerde de bu çözüm işe yarayacaktır. Bu anlatım Android ICS 4.0 versiyonuna göre yapılmıştır. Alt versiyonlarında farklılık gösterebilir.


1. Ayarlar bölümüne giriyoruz.

2. Wi-Fi bölüme tıklıyoruz.

3. Bağlanmak istediğimiz ağı seçiyoruz.

4. Bağlanacağımız ağa mevcut tanımladığımız şifremizi giriyoruz.

5. Gelişmiş Seçenekleri Göster’i işaretliyoruz.

6. IP Ayaları bölümündeki DHCP kısmını Statik olarak ayarlıyoruz.

7. Gördüğünüz gibi örnek IP ve DNS tanımları var, maalesef bu örnek IP ve Geçit tanımlaması AirTies modemlerin varsayılan Geçit ve IP tanımlamasıyla uyuşmadığından. Bunları teker teker baştan tanımlayacağız. AirTies’ın varsayın Geçit’i: 192.168.2.1 ve IP düzenide 192.168.2.[xxx]‘dir.

8. IP Adresi: 192.168.2.68 olarak tanımladım tabi siz istediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz. 192.168.2.[xxx] Geçit: 192.168.2.1 Ağ örnek uzunluğu: 24 DNS’lerde ise Google’ın şuan kullanılan güncel DNS’lerini yazdım 8.8.8.8 ve 8.8.4.4
Yukarıdaki adımları yaptıktan sonra modeminizi kapatıp açın. Artık internete telefonunuzdan sorunsuz girebilirsiniz.

NOT: Modemizin MAC filtreleme kısmının kapalı olduğunundan emin olun. Yoksa hiçbir modeme şekilde bağlanamazsınız.

Ağ Geçiti mi nasıl öğrenebilirim?

İstek üzerine ağ geçinin nasıl öğrenebileceğini göstereceğim (Bu anlatım Windows 7 sürümü için geçerlidir diğer İşletim sistemlerinde veya Windows sürümde farklılık gösterebilir)

Kaynak:http://tarikcayir.com/android-wi-fi-sorunu-cozuldu/

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder