» » » Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Dinle Sözleri - Şarkı Sözü, serdar ortaç, serdar ortaç dinle, serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin sözleri, serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin şarkı dinle, serdar ortaç bilmediğim yerlerdesin şarkı sözü, serdar ortaç 2014 yeni şarkısı

Serdar Ortaç Bilmediğim Yerlerdesin Şarkı Sözü 2014  Seni sevdiğime bin pişmanım, kalpten sevmek bu mu söyle? Senden bana bir ömrü boş yere verdim, sen beni bıraktığına pişman. Gözümün içine bakarak yalan söyledin sen Çaresiz bekleyip deli oldum ben (x2) Seni ne kadar çok aradım sordum sayısızca Bilmediğim yerlerdesin hasretinle yaşıyorum Kahrolarak soruyorum kendime Dönmemenin sebebini bu anlamsız sensizliği Haykırarak söylüyorum, seni çok seviyorum.

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum :