Ön Koşul
1) takın USB Sürücüsü  Android cihazı ve bilgisayar arasında dosya transferi için Samsung Galaxy Note 10.1 için.
2) bilgisayar ile bağlamak için tablet üzerinde USB hata ayıklama modunu aç ve onunla Android SDK kullanabilirsiniz. [Gidin >> Ayarlar Geliştiriciler Seçenekleri  USB hata ayıklama modunu etkinleştirmek için.]  
3) öğretici olarak, telefonun tüm verileri silip bir yedek oluşturmak olabilir. Cihaz gibi kullanarak kurtarma ClockworkMod / TWRP yüklü, veri yedekleme gibi herhangi bir özel kurtarma sahip ise.
4) Android cihaz kapanır nedeniyle yükleme işlemi, bu cihaza zarar verebilir aküyle eksikliği durumunda. Bu nedenle, Galaxy Note 10.1% 80 batarya şarj yukarıda şarj olmalıdır. 
Bu köklü bir kez 5) aygıt üreticisinin garanti kaybedersiniz. Kullanıcılar daha sonra ahizeyi unrooting geri garanti geri alabilirsiniz.
6) CF-Auto-Kök ve stok kurtarma dosyaları Galaxy Note 10.1 SM-P600 ve SM-P601 ile sadece çalışır. Herhangi bir yanlış varyant kudreti tuğla cihazı bu uygulamadan olarak, gezinme tarafından Galaxy Note model numarasını doğrulamak Settings >>  tablet >> Model numarası hakkında .  
Galaxy Note Android 4.3 Jelly Bean 10.1 SM-P600/SM-P601 kök nasıl
Adım 1: Bilgisayara Galaxy Note 10.1 için CF-Auto-Root dosyasını indirin
İndirme bağlantıları : Galaxy Note 10.1 SM-P600 / Galaxy Note 10.1 SM-P601  [Dosya adı: autorootp600mj4.tar.md5]    
Adım 2: stok kurtarma dosyalarını indirin  
İndirme bağlantıları : Galaxy Note 10.1 SM-P600 (stockrecoverymj4.tar.md5) / Galaxy Note 10.1 SM-P601 (recovery.tar.md5)
Adım 3: indirin Odin v3.09  ve Odin zip ayıklamak  
Adım 4: Galaxy Note 10.1 kapatın
Adım 5: Boot içine tablet İndir Mode  basılı tutarak Aşağı Ses , Ev ve Güç  bir ikaz üçgeni ile bir inşaat Android robot simgesi kadar birlikte düğmelerini tabletin ekranında görünür. Basın Volume Up İndir Mode içine girmeye devam düğmesine
Adım 6:  Yönetici olarak Odin'i başlatın  
Adım 7: it indir modundayken USB kablosu kullanarak bilgisayara Galaxy Not bağlayın. Odin cihazı algılar kadar bir süre bekleyin. Not başarıyla bağlandığında, bir Eklenenler  mesajı Odin mesaj kutusunun altında görünecek. Ayrıca, ID: Odin COM kutu başarılı bir bağlantı belirten COM port numarası ile açık mavi dönecek  
Not:  Eğer eklendi mesaj, başka bir USB bağlantı noktasını deneyin sonra görünmüyor, bilgisayarın arka tarafında bulunan bir deneyin. Durumda Odin hala USB sürücüsünü yeniden yükleyin cihazı tanımak için başarısız olur.   
Adım 8: Odin yılında tıklayın AP  düğmesini seçin autorootp600mj4.tar.md5 dosyası
Adım 9: doğrulayın Auto-Reboot  ve F.Reset Zaman  onay kutularını Odin seçilir
Adım 10:  tıklayın Başlat  yüklemeye başlamak için Odin düğmesini   
Adım 11: Kurulum işlemi tamamlandığında, tablet yeniden başlatılır ve yakında bir PASS yeşil arka plan ile mesaj Odin çok üstünde aşırı sol kutusunda belirecektir. Bilgisayar ayırmak için Not USB kablosunu çıkarın
Adım 12:  ya, adım 11 adım 4'ten tekrarlayın, ancak adım-8 bu kez, stok kurtarma dosyaları seçmek stockrecoverymj4.tar.md5  veyarecovery.tar.md5  cihaza göre
Android 4.3 Jelly Bean firmware üzerinde çalışan Galaxy Note 10.1 şimdi başarılı köklü olmalıdır. Kullanıcılar kök izin gerektirir herhangi bir uygulamayı kurabilirsiniz. Ayrıca, Google Play Store'dan Kök Checker uygulamasını indirerek cihazın kök durumunu doğrulayın.
Not : root uygulamaları kullanırken size Knox Titanium Backup veya ROM Toolbox ile apps dondurma önerilir, böylece, sistem sizi durdurmaya çalışacaktır. 
kaynak:http://www.ibtimes.co.uk/update-galaxy-note-10-1-android-4-4-2-kitkat-via-cyanogenmod-11-rom-1432859

Galaxy Note 10.1 Format Atma Sıfırlama (Hard Reset) Fabrika Rom yükleyin Videolu Anlatım

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder