» »Unlabelled » Android LG G2 (D802) güncellemesi nasıl yapılır

Güncelleme için gerekenler
Kablosuz internet bağlantısı (Mobil veri ile internet kesintileri, hız sorunu ve yavaş güncelleme sorunları oluşur)
En az %75 dolu batarya

Güncelleme nasıl yapılır

Adım 1:Telefonun "Ayarlar" menüsünü açın

Adım 2:Ekranın sağ üstünde yer alan "Genel" bölümünü açın

Adım 3:Ekranın en altındaki "Telefon hakkında" seçeneğini açın

Adım 4:2. seçenek olan "Güncelleme merkezi" seçin

Adım 5:2. seçenekte yer alan "Yazılım Güncelleme" seçeneğine tıklayın

Adım 6:Açılan ekranda "Güncelleme için şimdi kontrol" seçin

Adım 7:Güncelleme olup olmadığı kontrol edilir.

Adım 8:Eğer güncelleme geldiyse sorunsuz şekilde tamamlanır




About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder