» »Unlabelled » Samsung Galaxy S5 Nasıl Root Etdilir Anlatım

Yükleme talimatına başlamadan önce bu işlemin telefonunuzu garanti kapsamı dışına çıkaracağını hatırlatalım.

1. Adım: Alt bölümde yer alan tüm dosyaları indirin. Bilgisayarınızda Kies yüklü ise USB sürücülerini yüklemenize gerek yok.

2.Adım: İndirdiğiniz CF-Root zip dosyasının içeriğini masaüstüne çıkarın. İçerikte Odin uygulaması da karşınıza çıkabilir. Burada Odin üzerine yerleştireceğimiz dosya ” CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.tar” olacak.

3.Adım: Odin uygulamasını açın. Galaxy S5 kapatın. Telefonun titremesini bekleyin ya da pili çıkarıp takın. Galaxy S5′te Ses azaltma + Home butonu + Güç Tuşlarına aynı anda basarak telefonu Download moduna alın. Karşınıza çıkacak uyarıyı ses yükseltme tuşu ile geçin. Telefonu USB kablosu ile bilgisayara bağlayın.

4. Adım: Telefon ve Odin arasında bağlantı sağlandıktan sonra Odin üzerinde yer alan PDA bölümüne ” CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.tar” dosyasını ekleyin.

5. Adım: Start butonunu tıklayın. Yükleme işlemi birkaç saniye sürecektir.

Odin indir

CF-Root indir (Ülkemizde SM-G900F versiyon satılmakta. Bu sebeple ilgili CF-Root dosyasını indirin)

USB Sürücüsü indir


Samsung Galaxy S5 Nasıl Root Etdilir Videolu Anlatım 


About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder