» » » Aydilge Hadi Sen De Söyle Aşka Gel De Böyle Delice ŞarkısıAYDİLGE

aydilge aşka gel şarkısı, 2014 aydilge yeni şarkısı, 2014 aydilge şarkı sözleri, aydilge aşka gel sözleri, aydilge hadi sen de söyle aşka gel de böyle, aydilge yeni şarkısının sözleri, aydilge aşka gel sözleri indirme.

aydilge aşka gel
AYDİLGE-AŞKA GEL ŞARKI SÖZLERİ

Kalbimi çaldın bir anda
Kaçmamı beklemedin sen
Belki de hep zile basıp da
Kaçmayı sevdiğinden

Gerçeği gördüm bir anda
Yok duramam buralarda
Ateşle oynamak isterim
Yana yana yan yana

Narinna nanana
Teninde fırtına
Narinna nanana...

Hadi sen de söyle
Aşka gel de böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Aşkın delice...

Hadi Gel Aşka, yanıma
Hadi Gel Aşka
Bu defa başka
Yanıma...

Hadi sen de söyle
Aşka gel de böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa
Sevda neyime

About Unknown

Web Sayfamızda, Bilgisayar, İntenret, Güvenlik Sistemleri, Cep Telefonları, Tablet Bilgisayarlar, Navigation Sistemleri, Modem Kurulumları ve Smart TV ayarları ile ilgili tamamı görsel anlatımla hazırlanmış makaleler bulabilirsiniz. Keyifli Zaman Geçirmenizi Dileriz.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder